Descriere

Cuvant de origine britanica, “to stride” inseamna a merge cu un pas lung si decis.
Termenul de Striding are un caracter pozitiv, motivant, fiind perfect pentru a denumi o metoda noua si accesibila in sesiuni de fitness in grup.

Caracteristici generale

Striding este un program inovativ, o metoda de a trai si a invata fitness, ce capata din ce in ce mai multa popularitate in toata lumea.

Principiile sale de antrenament au reusit sa faca multe persoane sa-si gaseasca “cheia” potrivita pentru echilibrul intre minte si corp. Indispensabil pentru atingerea antrenamentului complet si a mentinerii sanatatii, “workout”-ul se compune din metodologii combinate ale antrenamentului mental si tehnici de mers pe plan inclinat.

Este o disciplina indoor care utilizeaza o baza ritmica muzicala pentru impunerea ritmului de mers, caracteristica principala fiind posibilitatea de a modifica frecventa si dimesiunea pasului , combinand totul cu exercitii de preatletism, gimnasica educativa si proprioceptiva.

Mersul este cea mai importanta activitate voluntara specifica omului. Este miscarea instictiva a omului si poate fi practicat de oricine. Toti muschii corpului sunt implicati in aceasta activitate aeroba care contribuie in atingerea unei stari optimale de bunastare si forma fizica. Mersul cu regularitate ne readuce pe langa starea de bine starea noastra naturala, in viata agitata din secolul vitezei, unde mijlocul de locomotie preponderent este masina.

Sedentarul (inclusiv supraponderal) care incepe sa faca striding simte imediat o modificare, in special la nivel mental aducandu-i pozitivisism si “chef” de munca, dorinta de  a restabili contacte sociale, senzatia de placere si de a-si face placere. Nu este o noua moda, este o senzatie generica de stare de bine: este intoarcerea la noi insine, la radacinile naturii umane.

Striding supune corpul unui antrenament complet, in mod simplu dar eficient. Practicarea striding poate semnifica deschiderea de noi sperante si atingerea starii de bine atat psihica cat si fizica.
Beneficii Striding
– Reduce tensiunea, stresul, anxietatea si imbunatateste/ creste sensul bunastarii la nivel psihologic;
– Tonifica si intareste musculatura;
– Imbunatateste rezistenta musculara si flexibilitatea;
– Ajuta la stabilizarea greutatii si reducerii tesutului adipos;
– Intareste sistemul imunitar;
– Creste densiataea osoasa si previne osteoporoza;
– imbunatateste eficienta cardiovasculara contribuind la reducerea riscului coropatiilor;
– Dezintoxifica organismul si imbunatateste aspectul pielii;
– Este o activitate socializanta;
– Reduce riscul aparitiei diabetului;
– Creste nivelul colesterolului “bun” si reduce pe cel “rau”;
– Contribuie la normalizarea hipertensiunii arteriale;
– Reduce simptomele sindromului premenstrual;
– Ajuta la introducerea unei alimentatii sanatoase si indepartarea nevoii de fumat;
– Creste /Imbunatateste nivelul de energie si autostima;
– Alina si previne durerile de spate;

 

  • partner_radiobzi1
  • Alex Lefter Kinetoterapie
  • AddictBeauty
  • partener_susanuclinic21
cabinet stomatologic non-stop in iasi dentist