Principii STOTT subtitle

STOTT Pilates imbunatateste forta centrala (“core” sau zona abdominala) si echilibreaza muschii din jurul articulatiilor, imbunatatind modul in care corpul functioneaza, arata si se simte. Se concentreaza in special pe:

  • Respiratie;
  • Pozitia bazinului;
  • Pozitia custii toracice;
  • Miscarea scapulelor (omoplatilor);
  • Pozitia capului si a coloanei cervicale.

Exercitiile Pilates sunt bazate pe constientizarea miscarii, si cer concentrarea pe respiratie si simtirea diferentei subtile din corp. Multe persoane prin cresterea fortei muschilor abdominali invata sa isi mentina spatele mai drept si astfel sa obtina o postura mai sanatoasa.
Diferentierea de alte metode de antrenament:

  • Pilates este tridimensional (exercitiile se pot face in toate planurile de miscare);
  • Pilates se concentreaza atat pe contractia concentrica cat si pe cea excentrica, favorabile in profilaxia leziunilor articulare;
  • STOTT Pilates se adapteaza persoanelor cu nevoi speciale;
  • Pilates corecteazaa musculatura supra-antrenata si dezechilibrele musculare ce duc la accidente;
  • STOTT Pilates conduce la imbunatatirea posturii si constientizarea corpului.
  • partner_radiobzi1
  • Alex Lefter Kinetoterapie
  • AddictBeauty
  • partener_susanuclinic21
cabinet stomatologic non-stop in iasi dentist